dimarts, 15 de març del 2016

Parlament i Nou Camp



El dia 15 de març vam anar a Barcelona. Vam anar al Parlament de Catalunya. A l’explicació ens van dir si sabíem què era antigament el Parlament, i ningú ho va saber, i ens van dir que era un magatzem d’armes. A dins del Parlament hi ha un quadre de l’Antoni Tàpies, que es diu "7 de novembre" i és molt estrany. El Parlament és molt bonic, tant per dins com per fora. També vam anar al Fossar de les Moreres, i també és bonic. Després vam anar a fer una ruta turística per Barcelona, amb autobús, i vam passar per la Sagrada Família, encara que no la vam poder veure per davant, la vam anar veient entre els edificis. És molt bonica i la va dissenyar en Gaudí, però no només vam veure això d’en Gaudí, també vam veure la Pedrera, és estranya però curiosa. Després vam anar a dinar a davant del Camp Nou, que va ser on ens va deixar l’autobús. Més tard vam entrar al museu i allà hi ha totes les copes, les samarretes, les pilotes d’or… Va ser tot molt bonic, però el que més, va ser el Parlament.
Jana.

9 comentaris:

  1. La excursió em va agradar molt, vam aprendre coses noves al Parlament de Catalunya i m'ho vaig pàssar súper bé al Camp Nou del Barça, on vam visitar el museu, la botiga, el vestuiari del equip visitant... Em va agradar moltissim anar a Barcelona.

    ResponElimina
  2. ami em va agradar el camp nou va ser mol divertit vam veure les copes del barça i el parlament ens van explicar motes coses i vam aprendre tamve moltes coses del parlament de catalunya.

    ResponElimina
  3. Ami em va agradar molt el camp de va ser molt divertit am va agradar molt, en el parlament vam aprendre moltes coses i ens van axpicar coses que no saviem.
    samira

    ResponElimina
  4. Va ser molt divertit a mi em va agradar molt.Vam apendre i veure moltes coses.
    Ana

    ResponElimina
  5. Ens ho vam passar molt bé al Parlament i al Camp nou, primer vam aparcar amb l'autocar davant del zoo i desprès vam caminar fins al parlament. El vam veure per dins i quan vam sortir vam anar al Camp Nou ha dinar. quan vam acabar de dinar vam entrar al Camp i finalment vam marxar a casa.

    Gisela sevillano

    ResponElimina
  6. Primer vam esmorzar al costat del zoo, quan vam acabar vam entrar al Pralament on la Noemí ems va preguntar, explicar i respondre coses sobre el tema.
    A cuntinuació vam anar a visitar la Catedral.
    Després vam anar a dinar fora el Camp Nou, en acavat vam visitar-lo. Vam visitar el vestuari de l'equip contrari, el museu, vam pujar a les grades i vam baixar a la part de baix.
    Trobo que ser una excurció fantàstica.
    Txell

    ResponElimina
  7. Va ser molt divertit,el camp era molt gran y el parlament també. El que més em va agradar va ser el parc que hi havia al costat del zoo i el camp nou em va impresionar molt pensava que seria més petit. Nahiara

    ResponElimina
  8. El Parlament va ser divertit perque vam veure moltes coses. El camp de Barça molt guai

    ResponElimina
  9. Va ser bastant divertit i jo no hi havia anat mai, el parlament es molt gran i el camp nou era gegant. Va ser un viatge de les vuit del dematí a les set de la tarda.

    David

    ResponElimina