dimarts, 26 de gener del 2016

Sortida a Roses: teatre i dolmen

El passat dijous, 21 de gener, els alumnes de 5è i 6è  vam anar a Roses.
Primer vam assistir a una representació teatral, Julieta, on una protagonista ens va explicar la història d'amor de Romeo i Julieta, de W. Shakespeare.
Després, vam anar caminant fins al dolmen d'en Cubertella, i alguns fins al menhir de la Casa Cremada (és petit, no?) on vam dinar i jugar fins que va ser l'hora de tornar cap a l'estació d'autobusos de Roses i cap a cole.







15 comentaris:

  1. A mi ma encantat.

    samira

    ResponElimina
  2. La pujada va ser dura però va valdre la pena perquè ens ho vam passar bé i vam aprendre coses noves sobre els dolmens. Mireia Heras

    ResponElimina
  3. A mi sincerament el teatre no em va agradar gaire pero si que trobo original que nomes actui una actriu i que els altres personatges de l'história siguin la roba que portarien. També vam anar als dolmens i ho recomano molt perque es com si estiguesis veien el passat.

    David

    ResponElimina
  4. Vam anar a veure una obra de teatre anomenada Romeo i Julieta i vam pujar moltes pujades per anar a veure un dòlmen molt impresionant i molt gran, us el recomano el dòlmen i el teatre.

    Gisela.

    ResponElimina
  5. El teatre va estar bé, pero crec que hi faltava personatjes. Pujar aquella montanya per veure el dolmen va ser bastant forta pero, el dolmen va estar bé. Hi tornaria a pujar. Nahiara

    ResponElimina
  6. El teatre va ser molt divertit perquè una sola actriu va representar el teatre amb roba penjada en penjadors. I la visita al dolmen va ser molt divertida perquè era molt gran i molt antic.
    Jana

    ResponElimina
  7. Vam anar al teatre de Roses a veure una obra anomenada: Julieta i va estar molt bé perquè només i participava una actriu. Després vam pujar unes quantes pujades per veure un dòlmen i parets de pedra seca i va valdre la pena. Ho recomano.

    Txell

    ResponElimina
  8. L'obre Romeu i Julieta del teatre era una idea bastant original a mi em va agradar bastant.Després vam anar ha veure els dolmens vam caminar molt peró el dolmén valia la pena.
    Ana

    ResponElimina
  9. El teatre va ser un avuriment,el que mes es el dolmen, ens va encantar a tots va se molt divert.
    Samira

    ResponElimina
  10. Vam anar a veure una obra de teatre xulisima, i vam pujar a veure un dòlmen, va ser magnífic, vam haver de pujar molt pero va vale la pena. M'ho vaig pasar molt be i no m'inportaria tornar un altre cop.

    Noa

    ResponElimina
  11. Vam anar a Roses a una obra de teatre va ser molt interessant perquè només u feia una sola persona,vam anar a veure un dòlmen va ser molt bonic vam haver de caminar molt però va valdre la pena. M'ho vaig passar molt be m'agradaria tornar un altre cop.

    Amina

    ResponElimina
  12. Vam anar a Roses a una obra de teatre que era molt bonic que ho feia la una senyora després vam anar a mirar un dolmen que era molt bonic per anar fins el dolmen teniem que caminar que cansava molt aquesta excurció era molt bonic

    Ilham

    ResponElimina
  13. Gerard Ortega15/3/16 17:06

    El teatre no am va agradar però la pujada era molt cansada per veure el dolmen la baixada va ser divertida perquè feia am tonteries

    ResponElimina
  14. El teatre de Roses va ser molt divertit perquè una actriu representava 10 personatges.Desprès vam caminar una muntanya per veure un dòlmen.Em vaig divertir molt.

    ResponElimina
  15. Em va agrada molt va ser mol divertit, però el teatre no amb va agrada molt el dolmen va ser divertit però vam tindre que camina fins una muntanya em vaig cansar molt.
    Borja

    ResponElimina