dimecres, 3 d’octubre del 2012

AQUEST ESTIU

Un dia vaig anar amb les meves amigues de l'hípica a l'Aqua Brava.

Ens vam repartir en tres cotxes per arribar-hi. Quan ja vàrem ser allà ens van fer unes proves d'alçada i ens van lligar un braçalet al braç per a poder entrar.

Quan ja vam ser a dintre vam buscar un lloc per posar les  tovalloles i anar a jugar. Vàrem pujar a molts llocs i a mi em va agradar molt “EL RÍO RÀPIDO”.

Després vam anar a dinar a un restaurant i vaig menjar una amanida de pasta i un gelat Calipo.

Llavors vam tornar a anar a jugar i a pujar a molts llocs, sobretot a “LA PLAYA DE HOLAS”.

Després ja era hora de marxar i ens vam despedir totes.

Marta Barrós

13 comentaris:

  1. Per a mi el text de la Marta em sembla que és molt divertit, si jo vaig algun dia m'agradaria pujar a totes les que va pujar la Marta.I a mi m'agradaria anar amb la meva família.

    ResponElimina
  2. L´excursió de la Marta devia ser molt divertida
    jo no i he anat mai però m´agradaria anari i jo
    també m´hauria passat molt bé Michael Felix Roldan

    ResponElimina
  3. Vaig anar a Copenague i feia molta fred estàvem a 9 graus, les taulades de les cases eren punxagudes perquè a l'hivern neva molt.

    Alfons Freixa Morcillo

    ResponElimina
  4. L'escursió de la Marta a estat be pero jo m'o he pasat millo perque vaig estar 3 dies a pora ventura

    Dani

    ResponElimina
  5. -Segurament tu vas passar molt bé a l'Aqua brava perquè jo també hi vaig anar a l' aniversari de l'Ismael, i a l'estiu també aniré potser però encara falta. Que t'ho passis molt bé marta t'estimo.

    Elyse Cools

    ResponElimina
  6. El text que ha escrit la Marta ha sigut molt divertit,m'agradaria a ver anat i jo m' hauria agradat anar Àlex caballero fores

    ResponElimina
  7. Jo vaig anar a Galicia i a la Hipica Aiguamolls , m'ho vaig passar molt ve i va ser la primera vegada que pujo amb avió.
    MIRIAM GARRIDO RIVAS

    ResponElimina
  8. Jo també he anat a l'Aqua Brava pel cumple del Isma... M'en alegro que t'ho hagis passat bé!
    Cristina Romo Lara

    ResponElimina
  9. segur que la excursió de la marta a sigut molt divertit i jo també he anat a l'Aqua Brava i jo també mu vaig pasar mol be Agustin Silvera Nogueira

    ResponElimina
  10. El text de la Marta ha estat molt bé,jo no i he anat mai.
    Pablo Pérez

    ResponElimina
  11. El text de la Marta es molt guai perque jo anava hem el casal però em vaig desepuntar i no podia anar mes, però anava amb la meva família.
    Alejandra Insausti De Miguel.

    ResponElimina
  12. La escurcio de la Marta esta super xula hojala jo m'ho agues passat igual que ella quina
    morra que tens Marta.

    POL NUÑEZ

    ResponElimina
  13. Jo també he anat a l'Aquabrava amb el casal,i hem vaig comprar comprat un gelat.
    Arnau Girones Lopez

    ResponElimina